Wednesday, January 4

Gambar Aaron Aziz Bercium Dengan Isteri di Paris Fuyoo!!!

Gambar Aaron Azizi bercium dengan isteri di Paris, siapa dah tengok?! hehe fuyoo!! dari mana ye gambar ni tersebar..mungkinkah dari facebook juga..sekarang senang aje orang nak ambil gambar gambar peribadi di facebook kan.

Tapi takpe lah Aaron aziz bercium dengan isteri dia bukan dengan orang lain kan..tak da la berdosa besar pun.
Romantik tu bercium kat Paris berlatarbelakangkan Eiffel Tower.

3 comments:

  1. ustaz azhar kat kata tak boleh...sebab? tak sopan...walaupun dah kawen, kena jaga akhlak depan orang mau pun belakang orang sekali pun...cer tgk ceramah ustaz tu...

    ReplyDelete
  2. wau mcm tak malu betul aaron aziz dan isterinya tapi takpelah dorangkan dah berkahwin

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
Google Analytics Alternative