Wednesday, December 28

Hanez Suraya Pelakon Bunga April Seksi Bersosial

Hanez Suraya ni bukan le KP kenal sangat, pelakon ni tak popular sangat sebab tak banyak drama dia pun di tv, sejak akhir akhir ni nama Hanez Suraya macam glemer pulak..mungkin sebab drama bunga April yang dia jadi mak tiri April kot, atau pun dia jadi mak tiri jahat dalam telemovie Biar Mimpi Sampai ke Bintang tu..
Takde watak lain ke selain perempuan jahat pengkis harta atau mak tiri..hehe


Tapi gaya lakonan jahat dia tu menjadi le..walaupun dia ni seksi..muka dan reaksi dia sebagai wanita jahat tu buat orang meluat..
Gambar Hanez Suraya seksi bersosial








Nampak macam gadis liar...huhu tapi dalam paper tak mengaku dia liar..habis tu apa?? nakal kot..
Hanez Suraya Abdul Aziz 25 tahun, dulu drama dia berlakon Ezora, tapi KP tak ingat dah. Ada baca pasal dia di dalam paper, Hanez Suraya kata di seorang yang periang, suka berkawan dengan sesiapa saja.
Penyebaran gambar itu di internet memang Hanez mengaku itu memang dia. Dia pernah tertekan kerana gambar dia bersosial itu tersebar hingga tak dapat tidur malam. Ada orang yang telah cuba memburuk-burukkan namanya dengan menghantar gambar itu ke sebuah majalah.
 Mungkin orang yang dikenalinya yang telah mencuri gambar2 peribadi Hanez dan menyebarkan di internet, buat masa ini dia masih tak tahu siapa yang melakukan.
Hanez jugak menafikan yang dia seorang yang kekwat atau sombong semasa menjalani sesi fotografi dengan sebuah majalah..bagi dia itu cuma salah faham. Dia bukan seorang yang sombong. Jika pertama kali berkenalan memang orang akan anggap dia seorang yang sombong, Hanez meminta peminat di luar sana janglah beranggapan buruk kepadanya, apabila hanya mendengar gosip di media sahaja.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
Google Analytics Alternative