Tuesday, September 27

Gambar Hilal Azman Terkini

Ingat tak lagi pelakon Hilal Azman, dia ni lama tak muncul kat kaca tv berlakon drama drama kan, cuma sekarang KP ada nampak Hilal Azman berlakon dalam Sofiyya dia jadi bapa Soifyya yang kena dera dan dirogol.
Hilal Azman ni masih mantap gaya lakonannya ye, bersahaja je.Memang siapa pun meluat tengok lakonan dia jadi doktor yang jahat dalam Sofiyya tu. Tapi tadi dia dah kena  tikan dengan Sofiyya hehe..padan muka dia.

Apa yang KP dapay Hilal Azman ni banyak berlakon dalam teater di Perak, tempat asal dia di Perak kalau tak silap KP.

Gambar Hilal Azman



Hilal Azman
30 YEARS EXPIRIENCE IN BROADCASTING AND 28 YEARS IN ADVERTISING COMPANY. WINNING BEST DOCUMENTRY "ANAK KINANTAN-AWARD SRI ANGKASA - 1996, 3 TIME WINNING BEST DIRECTOR & JOHAN "TEATER KANAK-KANAK KEMAS PERINGKAT KEBANGSAAN" WINNING 2 TIME IN 4A AWARD (ADVERTISING) DESIGN&CONCEPT "PUCUK SANGGUL NUSANTARA AND KERIS.

dari facebook Hilal Azman

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
Google Analytics Alternative