Monday, August 23

Gadis 12 Tahun Dah Pandai Zina

Gadis ni baru saja mencech umur 12 tahun tapi sudah pandai buat hubungan seks atau berzina. Kopi tak minum kopi panas hari ni sebab Kopi puasa, tapi tiba tiba rasa panas aje Kopi ni bila baca berita dalam metro tadi. dalam kejadian yang Kopi baca ni kes ni berlaku di Kulim, dan gadis tu bersekolah rendah di daerah Kuala Ketil. Gadis tu ditangkap di siang hari oleh

Penguat kuasa Pejabat Agama Islam Daerah Kulim Kedah (PADK) kira-kira jam 11 pagi Khamis lalu.
Kopi baca lagi, ketika serbuan gadis perempuan berkenaan didapati sedang bersetubuh dengan lelaki terbabit, manakala seorang lelaki lagi turut berada dalam rumah itu.


Pejabat Agama menerima aduan orang awam mengenai perbuatan terkutuk remaja terbabit pada jam 10.35 pagi sebelum pegawai PADK, diketuai Sheikh Radzi Abdul Mutalib bersama tujuh anggota, membuat pemeriksaan di rumah berkenaan kira-kira jam 11 pagi.

Katanya, melalui intipan sebelum melakukan serbuan, pihaknya mendapati remaja perempuan itu bersama seorang lelaki berusia 23 tahun dalam sebuah bilik, manakala seorang lagi lelaki turut berada dalam rumah sama. 

Berdasarkan siasatan, lelaki berusia 20 tahun itu turut mengaku tidur bersama remaja perempuan terbabit pada malam sebelum itu.

Mereka mengakui tidak mempunyai hubungan mahram dan ketiga-tiganya ditahan sebelum dibawa ke Balai Polis Kulim untuk diambil keterangan. Kopi pun heran la macam mana budak baru umur 12 tahun ni dah pandai dan berani buat seks, dari mana dia belajar, sape ajar? tengok video lucah? sedih sungguh le Kopi rasa. Makin teruk sekarang ni, dan kes buang bayi yang tak selesai selesai lagi.

Gadis berkenaan dihantar ke Hospital Kulim untuk pemeriksaan lanjut manakala kedua-dua lelaki terbabit ditahan di lokap Balai Polis Kulim.

Difahamkan, polis mengklasifikasikan kes sebagai rogol kerana membabitkan remaja perempuan bawah umur dan disiasat mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan kerana merogol.

Dalam perkembangan sama, Azmi berkata sedikit kekecohan berlaku apabila ibu gadis terbabit dipanggil ke pejabat PADK berikutan ketidakpuasan hati wanita berkenaan terhadap tindakan anaknya dan pasangan.

Ibu remaja itu memukul kepala, muka serta badan lelaki yang ditahan menggunakan kasut kerana tidak puas hati selepas anaknya didapati bersekedudukan, namun kekecohan berjaya dileraikan pegawai bertugas.
Memang naik angin betul le kan mak dia bila dengar anak 12 tahun pergi tidur kat umah lelaki yang baru je dikenali.
Dalam kes ni, yg Kopi paham walaupun gadis tu suka sama suka, kes diklasifikasi sebagai rogol kerana gadis tu masih 12.

8 comments:

  1. wah advance btul..
    ms aku umor 12thn br kondom pon xknl terkebil2 bile org tnya..ehmm

    ReplyDelete
  2. aish~ ni yang takut ni tangok adik n ahli keluarga perempuan ni..lagi2 yang berkapel sebab pompuan kalau da kapel sanggup buat apa pun tuk pakwe dye...

    ReplyDelete
  3. rasanya kes bawah umur kena review balik hukuman dia..sebabnya..dalam hudud tak ada maknanya bawah umur ke tak..janji akil baligh dan sudah mumayiz..hukuman tetap sama iaitu berzina...masyallah...sampah masyarakat...

    ReplyDelete
  4. MasyaAllah..mcm-mcm yg berlaku skrg.bdk2 skrg dah makin advance...nilah bahana dunia tenet & media elektronik..byk buruk drpd baik =(..so sad

    ReplyDelete
  5. betul tu! sekarang kes-kes mcm ni makin berleluasalah kan? Malaysia dh tak macam dhulu.
    Semakin giat membangun,semakin hebat kes-kes mcm ni.

    ReplyDelete
  6. perlu pemantauan dari ibu bapa..perlu had kan kebebasan anak2..jangan terlalu open terhadap pergaulan anak2 ..perlu ada batasnya..dan yg penting kene pantau video2 lucah yang mudah didownload ni..ini semua sebab NAK TRY TEST TENGOK.

    ReplyDelete
  7. sikap ingin mncuba,ingin puas n xkuat imam g2 la jd ny.

    ReplyDelete
  8. macam2 la semua ni bodoh 7 kali bodohh...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
Google Analytics Alternative