Sunday, July 11

Suami Cut Tari Tetap Memaafkan, Walaupun Cut Tari dah Mengaku

Biarpun Cut Tari sudah mengaku dialah wanita di dalam video lucah bersama Ariel Petepan, suaminya Yohanes Joesoef Subrata seorang mualaf tetap memaafkan Cut Tari.


“Saya akan selalu mencintai istri saya sendiri dan melindungi istri saya sampai kapan pun dan itu tidak pernah luntur,” kata suami Cut Tari kepada media.






Kalau manusia normal mesti ada sifat marah, kecewa, atau fobia apabila isteri dikasihi rupanya melakukan maksiat dengan lelaki lain atau berzina dengan lelaki lain.
Kesan lainnya dari pengakuan Cut Tari ialah, ibunya jatuh sakit teruk kerana terkejut dengan video seks itu.

Manakan tidak, ibu sendiri dapat tahu anak dia buat keje tak senonoh mestile terkejut yang amat sangat.

Tapi sikap suami Cut Tari  dikagumi oleh segelintir masyarakat di sana, malah ada jugak yang memperlekeh dan meyindir kerana menganggap suami Cut Tari bodoh menerima isteri yang melakukan dosa.


Mungkin suami dia ni jujur menerima Cut Tari, dan mungkin ada kesedaran dan lepas ni dia nak insaf dan bertaubat, ada peluang setiap hamba meminta ampun kalau berdosa besar.



3 comments:

  1. aku rse laki dye dayus sgt2..
    ahahhaa

    ReplyDelete
  2. Adalah lebih baik orang yang dulunya jahat tetapi sekarang menjadi baik, dari sebaliknya yang dulunya baik tetapi , sekarang ini jahat. Semoga kemaafan dari suami boleh mententeramkan Cut Tari. Dengan siapa lagi untuk mengadu, jika semua orang menghukum kesilapan masa lalu. Ini adalah satu pengorbanan yang cukup besar. Semoga kemaafan itu boleh membuatkan Cut Tari menjadi insan yang lebih baik, amin.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
Google Analytics Alternative